Кредо: "Вірте в себе! Вірте в свої здібності!

Без скромної, але достатньої впевненості в своїх силах, ви не зможете бути успішним або щасливим."

/Files/images/DSCN2828.JPG

Практичний психолог: Єрошенко Світлана Володимирівна

Освіта: вища, магістр

Закінчила Київський Університет Сучасних Знань, 2014

Стаж роботи: 10 років

Проблема над якою працюю: Створення умов та вдосконалення освітнього середовища для забезпечення в закладі якісної, сучасної освіти шляхом вільного творчого навчання відповідно до суспільних потреб, зумовлених розвитком української деожави, що дозволить забезпечити цілісний розвиток та виховання учнів, здатних впливати на свою особисту освітню траєкторію"


Дні тижня Інтервали робочого часу
Понеділок 9:00 - 13:00
Вівторок 9:00 - 12:00
14:05 - 15:05
Середа 8:30 - 9:25
10:10 - 13:10
13:10 - 13:15
Четвер 8:30 - 11:20
12:05 - 13:05
14:05 - 14:15
П’ятниця 9:00 - 12:00
14:05 - 15:05

Зміст діяльності психологічної служби школи

Психологічна служба є частиною системи освіти, тому її основні завдання і функції виходять з місії системи освіти, задекларованих у статті 6 Закону України «Про освіту». Головним завданням діяльності психолога у школі є забезпечення нормального процесу психічного становлення дитини, тому психологічна робота організована насамперед відповідно до інтересів самого учня. Ми розвиваємо його особистість, орієнтуючись на положення гуманістичної педагогіки і психології про особистісно-рівноправний характер взаємодії між дитиною та дорослим, право кожної дитини на самовизначення. Адже коли вчитель оцінює особистість учня, спираючись тільки на власний досвід та інтуїцію, без достатньої кількості інформації, це може заважати виявленню справжніх причин труднощів у навчанні і вихованні, виникненню комунікативних проблем.Тому психологічне вивчення індивідуальних особливостей кожного учня є важливим завданням, для вирішення якого використовуються різноманітні методи психологічного обстеження. Звичайно, психологічна робота з дітьми різного віку має інший зміст.

Основною метою діяльності психологічної служби «Сприяти створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально – педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу».

Основні завдання психологічної служби на 2021- 2022 н.р:

- забезпечити психологічний супровід процесу навчання та виховання дітей, новоприбулих учнів зокрема і в період адаптації до нових умов навчання.

- підвищувати рівень психологічної культури всіх учасників навчально-виховного процесу: учнів, педагогів, батьків;

- підвищити ефективність діяльності практичного психолога й соціального педагога шляхом використання соціально-психологічних і комп'ютерних технологій;

- сприяти профорієнтаційному самовизначенню учнів, здійснювати психологічний супровід до профільного та профільного навчання учнів;

- сприяти розвитку здібностей учнів;

- здійснювати профілактику негативних явищ в учнівському середовищі, профілактику шкідливих звичок, превентивну освіту, профілактику девіантної поведінки підлітків.

- збереження та розвиток психічного здоров’я школярів.

- підвищення ефективності психологічного супроводу дітей, що потребують підвищеної педагогічної уваги.

- посилення просвітницької роботи серед педагогів та батьків щодо проблеми булінгу в освітньому середовищі, кібербулінгу, загрозами, які може нести Інтернет.

- створення умов для формування у школярів мотивації до самовиховання і саморозвитку.

- подолання труднощів у міжособистісних стосунках, розв’язання конфліктів.

Один день з шкільного життя ^_^

Соціальна реклама "Живе спілкування проти смартфонів"

Кiлькiсть переглядiв: 1218

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.