Повернутися до звичайного режиму

LEGO як інструмент для активного навчання

Всі батьки знають, якими активними та непосидючими можуть бути діти, і наскільки важко всадити їх за парти. Діти прагнуть руху, активних дій, мають надзвичайно багато енергії. Вони бажають рухатися, гратися, випробувати та дослідити оточуючий світ, доторкнутися, відчути та самостійно зрозуміти як працюють різні речі. Саме тому гра в LEGO ефективно сприяє розвиткові дітей.

То в чому причина такої популярності конструкторів LEGO? Все дуже просто. Коли діти граються, вони відтворюють власний мікрокосмос, що у мініатюрі повторює світ дорослих. Діти прагнуть досліджувати та будувати цей маленький світ. Саме конструктор LEGO дає змогу вільно творити світ, розкривати свій характер, будувати життя.

ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК

/Files/images/nush/desktop-1428460450.jpg

/Files/images/nush/20181106_002517.jpg/Files/images/nush/20181106_003524.jpg/Files/images/nush/20181106_004307.jpg /Files/images/nush/20181106_003108.jpg

«ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК»— це практичний інструмент для навчання, це технологія навчання. Виконуючи веселі завдання і граючись набором з шести різнокольорових цеглинок LEGO® DUPLO®, діти тренують пам’ять, розвивають моторику і мислять творчо. Крім того, використання цієї технології дає можливість адаптувати і, звичайно, створювати власні завдання відповідно до вмінь та інтересів дітей.

Чого діти навчаються? Коли діти залучені до виконання завдань у грі — вони розвивають:

•Мовленнєві вміння описувати детально свої дії, надавати чіткі і зрозумілі інструкції, пояснювати свої міркування, розповідати історії, які допомагають спілкуватися з іншими і виражати власні думки.

•Уміння вирішувати проблемні завдання,що включає в себе вміння зосередитись і запам’ятати завдання, вміння ставити цілі і розробляти план дій, уміння творчо мислити і розмірковувати над тим, що і як робити.

•Уміння співпрацювати,що виражається у вмінні працювати в парах чи групах, умінні ділитися матеріалами, вмінні вчитися у своїх однолітків, дослухаючись до їхніх ідей та пропозицій, умінні розподіляти ролі та обов’язки.

Кiлькiсть переглядiв: 965

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.