З 1 вересня 2020 року з метою реалізації прав дітей з особливими освітніми потребами на освіту, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство, забезпечення якості навчання відповідно до рекомендацій обласної ПМПК, висновків про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвиткудитини ІРЦ та медичних висновків у 2020-2021 н.р. було організовано інклюзивне навчання у закладі, а саме: 1 клас - 1 учень, 3 клас – 2 учні, 5 клас – 1 учень, 6 клас – 1 учень, 7 клас – 1 учень, 8 клас – 3 учні, 9 клас – 1 учень, 11 клас – 1 учень; індивідуальне навчання для 1 учня 4 класу.

Відповідно до висновків про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини та ПМПК учнів навчалися за спеціальною програмою, 4 учні за програмою закладів загальної середньої освіти з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку дитини.

На початку І семестру для забезпечення успішності навчання розроблені та погоджені з батьками індивідуальні програми розвитку для кожного учня з інклюзивною формою навчання, індивідуальні навчальні плани, розклад навчальних і корекційно-розвивальних занять.

Усі педагоги, які надавали освітні послуги дітям, працювали за тематичним плануванням відповідно до визначених програм МОН України та скоригованої кількості годин.

Особистісно орієнтоване спрямування освітнього процесу забезпечували 7асистентів вчителя та вчитель з індивідуальної форми навчання. Ці педагогічні працівники надавали допомогу учням з особливими освітніми потребами в організації робочого місця; проводили спостереження за дитиною з метою вивчення її індивідуальних особливостей, інтересів та потреб; допомагали концентрувати увагу, сприяли формуванню саморегуляції та самоконтролю учнів; співпрацювали з командою психолого-педагогічного супроводу; забезпечували разом з іншими працівниками здорові та безпечні умови навчання, виховання, розвитку.

Також відповідно до рекомендацій ІРЦ та ПМПК у закладі було організовано та систематично проводилися корекційно-розвиткові заняття (окрім періоду карантину) з: лікувальної фізичної культури, корекції розвитку, розвитку мовлення, соціально-побутового орієнтування та залучений вчитель-логопед.

Окрім цього належна увага приділялась дитині, яка здобуває освіту вдома та має індивідуальну форму навчання. У перший тиждень навчального року було погоджено індивідуальний розклад занять відповідно до навчального плану дитини. За запитом батьки мали можливість консультуватися з практичним психологом. Також дитина під час навчання вдома брала активну участь у виховних заходах закладу: благодійних ярмарках, новорічних та різдвяних святах, відвідувала заклад.

Протягом 2020-2021 навчального року працівники закладу тісно співпрацювали з батьками дітей, які мають інклюзивну та індивідуальну форми навчання, особливо під час карантинних заходів, спричинених поширенню COVID-19 на території України. Неодноразово були проведені індивідуальні консультації з практичним психологом про стан розвитку їх дітей.

Заступник директора Шугай Т.В. проводила роз’яснювальну роботу про необхідність отримання нових висновків комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами, правильності заповнення документації для їх успішного отримання.

У 2020-2021 роках Чернігівським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського плануються проведення курсів підвищення кваліфікації для педагогічних працівників закладу.

Протягом 2019-2020 н.р. заклад отримав корекційно-реабілітаційне обладнання: інтерактивна підлога, акустична система, м’які та настінні меблі. Планується замовлення іншого обладнання у 2020-2021 н.р.

Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення, враховано використання кольорів, розташування меблів і обладнання відповідно до санітарних вимог. У закладі дотримується тепловий режим. Працює харчоблок. Забезпечується регулярність вологого прибирання, використання всіх видів провітрювання. Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.

Кiлькiсть переглядiв: 530

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.