З метою кращої організації інклюзивної освіти у школі облаштовано інклюзивну ресурсна кімнату. Це приміщення, спеціально обладнане для роботи з учнями, що мають особливі освітні потреби, в той час, коли вони не можуть працювати у складі свого класу.

Окрім учнів з особливими освітніми потребами, ресурсна кімната активно використовується вихователем ГПД під час спортивно-оздоровчих занять, класними керівниками та практичним психологом для проведення годин спілкування, вчителями-предметниками на уроках, а також під час рухливих перерв.

Перш ніж облаштувати ресурсну кімнату, перед нами постало питання: яке приміщення обрати для того, щоб було багато вільного простору, перебування дітей стало комфортним і безпечним,а головне-вся атмосфера мотивувала до співпраці учня та вчителя.

Хотілося, аби сама кімната була затишною, не викликала роздратування, тому стіни пофарбовані у приємні пастельні кольори. Вікна та меблі підібрані зі смаком, у тон, співзвучний із стінами. Немаловажна деталь – підлога. Тому покриття обирали приємним на дотик та комфортним.

Ресурсна кімната поділена на три локації: спортивну, ігрову та сенсорну. Спортивна зона включає:

- спортивне знаряддя (гантелі, м’ячі, обтяжувачі, гімнастичні палиці тощо) та тренажери (швецька стінка, балансир, вібротренажер, тренажер для ніг, легкоатлетичний комплексний тренажер).

До ігрової локації належать:

- інтерактивна підлога, різновікові дидактичні ігри, м’які меблі.

Сенсорна зона включає:

- світловий стіл для пісочної терапії, сухий басейн з підсвіткою та бульбашкову панель.

Під час занять вчителі вмикають іонізатор-зволожувач повітря для очищення та зниження бактеріальної активності у повітрі,що сприяє також і оздоровленню.

Окрім комфортного облаштування самої кімнати, ми оздобили й шлях до неї: пофарбували сходинки у яскраві кольори, а також прикрасили стіни сюжетними малюнками.

Ресурсна кімната активно використовується корекційними педагогами. Наприклад, під час занять з лікувальної фізичної культури діти користуються спортивним знаряддя. Всі вони сприяють розвитку фізичних якостей дитини, активізації та зміцненню м’язів, які у повсякденному житті дитини не задіяні, покращують координацію рухів, пригнічують відчуття депресії, тривоги, покращують настрій та самопочуття. Водночас з цим вдосконалюється серцево-судинна і дихальні системи.

На заняттях корекції розвитку використовують:

- світловий стіл для пісочної терапії для активізації творчих здібностей та фантазії, розв’язання психологічних проблем, позбавлення комплексів та страхів, зняття внутрішнього напруження, розвитку координації рухів та дрібної моторики;

- сухий басейн для корисного масажу, тонусу м’язів і зняття нервової напруги;

- інтерактивну підлогу для активізації пізнавальних процесів, розвитку або відновлення рухової, інтелектуальної та емоційно-вольової сфери;

- світлову бульбашкову панель для емоційного розвантаження та релаксації.

/Files/images/viber image 2019-03-21 , 15.29.19.jpg

/Files/images/20191108_134634.jpg

/Files/images/20190108_102859.jpg

/Files/images/20190320_151700.jpg

/Files/images/122289391_755041058413007_1983469373051432835_n.jpg

/Files/images/122191480_755041331746313_2161087997730168513_n.jpg

/Files/images/20190320_152010.jpg

/Files/images/изображение_viber_2020-11-03_14-57-36.jpg

/Files/images/viber image 2019-03-21 , 15.23.01.jpg /Files/images/20190410_163049.jpg /Files/images/52607923_371677597011671_114588748204736512_o.jpg /Files/images/20190405_170239.jpg

/Files/images/20190405_170245.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 536

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.